Як заощадити час, працюючи з дому: 8 працюючих підказок

November 19, 2020

Більшість офісних працівників перейшли на віддалений режим роботи з початком світової епідемії. За цей час стали очевидними його переваги та недоліки, і заощадження часу, що раніше витрачався на дорогу до офісу, є однією з ключових та очевидних переваг. Втім, інколи може здатися, що додаткові дві години (а то й три, якщо враховувати час на збирання), майже не відчутні, а ми, як і раніше, зазвичай витрачаємо на ту саму роботу весь приділений на день час. Куди ж дівається цей крадений час? Ми зібрали поради для того, щоб ви могли повернути вкрадений час собі:

1. Обмежте використання соціальних мереж

Соціальні мережі не лише крадуть час і зосередження, але й погіршують наш настрій, згідно з останніми дослідженнями. Однак часто наші умови роботи тісно пов’язані з ними – а робота SMM-менеджерів повністю полягає в роботі у Facebook, Instagram та інших популярних сайтах. У такому випадку доцільно завести додатковий робочий акаунт і спробувати розмежувати приватне життя та роботу.

2. Частіше виходьте з дому та робіть перерви у роботі

Для того, щоб почувати себе добре і, відповідно, досягати чудових результатів у роботі, нам потрібно бачити інших людей та отримувати нові враження. Прогулянка околицями чи найближчим парком додасть вам більше енергії та нових вражень, ніж перегляд сторіз. Якщо ваш район не підходить для прогулянок – зробіть відеочат з близькою людиною, адже ви потребуєте спілкування та уваги, особливо якщо мешкаєте самі.

3. Відмовтесь від роботи в піжамі у ліжку

Може здаватися, що відмовившись від ранкової кави та розпочавши роботу одразу після прокидання, ми зможемо швидше закрити дедлайн та вкластися у коротші терміни проекту чи завдання. Однак для ефективної роботи потрібно мати достатньо сну і відпочинку. Краще приділіть 15 хвилин на те, щоб остаточно прокинутись чи зробити перерву у роботі, замість того, щоб витрачати час на роботу над помилками, що трапились через вашу втому та неуважність.

4. Хатні справи можуть зачекати

З одного боку, справді важливо створити комфортну робочу зону, вам точно не потрібні крихти у ноутбуці та плями на робочому столі. Однак якщо ваше помешкання є достатньо великим, обсяг прибирань та хатніх справ є практично безкінечним. Прибирання подекуди є різновидом прокрастинації, а це вбиває нашу ефективність та віру у власні сили. Зробіть найскладніші чи найпріорітетніші робочі завдання, а тоді ще раз подумайте, чи справді вам необхідно сьогодні мити вікна, чи це може зачекати. Якщо ви мешкаєте з іншими людьми, поговоріть з партнерами чи друзями про розподіл обов’язків. Те, що ви працюєте вдома, аж ніяк не означає, що ви повинні виконувати більшу частину хатньої роботи. 

5. Придбайте найкраще устаткування для роботи

Є багато дрібниць, що викрадають ваш час: недостатньо швидкий інтернет чи незадовільна робота комп’ютера можуть завадити вам виконувати роботу якісно та вчасно. Інвестуйте у необхідні пристрої, щоб завжди мати змогу працювати максимально ефективно та не залежати від хиб чи багів ноутбука, планшета чи іншої техніки, яку ви використовуєте для роботи. Можна заощадити, придбавши комп’ютер чи іншу техніку, що була у вжитку, але нехай це буде хороша перевірена марка, що гарантує якість своїх пристроїв.

6. Записуйте аудіоповідомлення та спілкуйтесь у відеочатах з колегами

Переписка у робочих чатах може забирати несподівано багато часу та енергії, особливо якщо ваша посада чи робота передбачає постійне спілкування з колегами та взаємодію. Те, що раніше вирішувалось під час 15-хвилинної наради, в умовах роботи з дому займає більше часу, і робота команди стає менш злагодженою. Якщо ви застрягаєте у одноманітних діях чи змушені доносити інформацію повторно – запишіть відео, щоб не витрачати свій час зайвий раз.

7. Оберіть одну програму для керування завданнями та слідкуванням за їх виконанням

Сьогодні є безліч інструментів, створених для полегшення керування процесами та проектами. Однак якщо різні завдання, розкидані по різним програмам, ви можете заплутатись та втратити контроль над ситуацією. Притримуйтесь одного базового інструменту, щоб бачити усі робочі процеси, фіксувати виконані завдання та призначати нові. Спробуйте також переконати колег та клієнтів уніфікувати робочі інструменти для максимальної зручності вашої співпраці та взаємодії. 

8. Знайдіть свій власний ритм роботи та відпочинку

Не бійтесь експериментувати – нема нікого, хто може заборонити вам працювати чи відпочивати у будь-який час доби. Ваш графік може узгоджуватись з колегами чи клієнтами, та ритм роботи визначаєте лише ви. Довіряйте собі, своєму тілу, та своїм бажанням – лише ви знаєте, як для вас буде найкраще. Тож прислухатися до себе – це дієвий спосіб сягнути вершин у роботі, розвинути свої здібності та навички і отримувати гідну оплату.

Швидше на борт! Ми візьмемо на себе діловодство та допоможемо вам встигати більше справ.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.