Пишіть у чат або телефонуйте 0800 500 033

Кваліфікований електронний підпис в Україні: підказки щодо отримання у 2021

March 11, 2021

Що таке КЕП або ЕЦП?

КЕП — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

У 2021 підприємці використовують КЕП (Кваліфікований електронний підпис), що раніше називався ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Ці зміни  були впроваджені у 2020 відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги».

Підприємці ФОП та фізичні особи мають змогу підписувати електронні документи, користуватися послугами онлайн, реєструватися на державних порталах за допомогою послуг електронного підпису, а документи підписані ЕЦП мають таку саму юридичну силу.

Щоб отримати ЕЦП, ми радимо скористатись послугами Кваліфікованого постачальника електронних довірчих послуг ІДД ДПС. Ви можете знайти регіональні адреси, де можна отримати електронний підпис  в Україні у 2021, тут

При цьому, хоча служби працюють лише в обласних центрах, ви можете отримати електронний підпис у будь-якому відділенні, незалежно від своєї офіційної адреси.

Важливо: Вам потрібно звернутись особисто, адже отримання електронного підпису за довіреністю бухгалтера не відбувається у 2021.

Які потрібні документи для КЕП?

При отриманні електронного підпису, вам знадобляться такі документи:




  • Внутрішній паспорт+ копії сторінок паспорту з пропискою або ID-картка (+Документ про реєстрацію місця проживання (Додаток 13);
  • Заява на отримання ЕЦП (два екземпляри українською мовою);
  • Індивідуальний податковий номер.

Ви на відстані дотику до безтурботного життя з Fairo

Почніть свій безкоштовний двомісячний
період зараз