Пишіть у чат або телефонуйте 0800 500 033

Чому податкова не обробляє звіти за перший квартал 2021. Детальніше.

April 19, 2021

Як ми вже писали раніше у цій статті, з 2021 року в Україні поступово впроваджується новий формат об’єднаної звітності по ЄСВ та ПДФО.

Як це пов’язано з некоректною обробкою звітів податковою службою?

В першу чергу, тим, що у нас з’являється новий документ, Додаток 1 (Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску). Цей додаток і є документом куди вноситься інформація по ЄСВ та єдиному податку і обробляється цей документ пенсійним фондом. 

Єдине вікно працює таким чином, що обробкою звітів займається і пенсійний фонд і податкова служба водночас. Саме зараз відбувається об’єднання їх програмного забезпечення, яке має слугувати коректній  роботі цих змін. Поки що, пенсійний фонд та система Єдиного вікна ще не відкоригували свої системи таким чином, щоб належно обробляти звіти. Підтвердження (Квитанції 2) не відправляються, а відправлені звіти знаходяться в черзі на обробку. Це є причиною численних помилок та затримок у отриманні підтверджень.

Як тільки податкова звітність знову запрацює коректно, Fairo знову допомагатиме вам оформити звіти за три хвилини, щоб ви усе встигли навіть в останній день подачі. Наші партнери Liga Report ретельно перевіряють звіти на відповідність останнім урядовим вимогам, тож вам не доведеться заглиблюватись у технічні деталі чи слідкувати за змінами у законодавстві.

Також ви завжди можете отримати руку допомоги та всі необхідні роз’яснення.

Що робити якщо отримали знак “смайл”? Податкова так жартує?

Отримання смайлу користувачем є технічною помилкою системи. Якщо ви отримали знак смайл, вам потрібно надіслати звіт ще раз, оскільки такий звіт не потрапляє до пенсійного фонду та інформація з нього не вноситься до реєстру застрахованих осіб.

Що робити якщо взагалі немає сповіщень з податкової?

Спробуйте зачекати кілька днів та надіслати звіт ще раз. Також, Ви завжди можете звернутись до нашої служби підтримки, щоб отримати допомогу та відповіді на всі питання.

Я отримав(ла) підтвердження від податкової. В мене все гаразд?

Не поспішайте, на жаль, це повідомлення також може бути спричинене некоректною роботою сервісу. Зачекайте доки робота сервісу податкової служби буде відновлена офіційно, і тоді подайте звіт ще раз. Таким чином ви точно будете впевнені, що всі дані отримані і внесені (як податковою, так і пенсійним фондом). 

Не хвилюйтесь, ми стежимо за всіма актуальними новинами від податкової, щоб ви не витрачали на це свій час. Ми обов’язково повідомимо вам як тільки подача звітності запрацює коректно. Уся актуальна інформація доступна у наших соцмережах. 

https://www.facebook.com/FairoappUA

https://www.instagram.com/fairo_ua/

https://t.me/FairoChannel




Ви на відстані дотику до безтурботного життя з Fairo

Почніть свій безкоштовний двомісячний
період зараз