Остерігайтесь шахрайства

January 21, 2021

Кількість випадків перенаправлення на шахрайські сайти та викрадення фінансових даних зростає! Нижче представлені прості поради, які допоможуть вам виявити факт шахрайства і уникнути його:

Електронні листи та SMS: 

  • Fairo не здійснює розсилок електронних листів і SMS повідомлень з пропозиціями взяти участь в розіграші призів і не робить запитів на переказ грошових коштів. Якщо ви отримали подібні електронні листи або смс-повідомлення, не відкривайте їх та не переходьте за вказаними в них посиланнями.
  • Перевіряйте автентичність відправника - вся кореспонденція Fairo може бути відправлена тільки з наступних адрес: info@sf.fairo.com.ua або noreply@sf.fairo.com.ua

Web-сайти: 

  • Якщо ви були перенаправлені на будь-який сайт або додаток за посиланням з листа - переконайтеся в автентичності сайту. Перевірте URL - чи дійсно вас було перенаправлено на потрібний сайт. Наприклад, URL офіційного сайту Fairo https://www.fairo.com.ua/. Також переконайтесь, що ви використовуєте безпечний протокол комунікації - на початку URL буде вказано «https://», а не «http://».
  • Зверніть увагу, чи відповідають надані вами дані цілям обробки. Fairo ніколи не запитує надання банківських даних, не призначених для сторонніх осіб (CVV-код, пін-код картки і т.п.)

Ви можете повідомити про підозрілі листи, текстові повідомлення або дзвінки в службу підтримки клієнтів Fairo за адресою support@fairo.com, по телефону 0800500033 або скористатись онлайн чатом на нашому сайті www.fairo.com.ua. 


Остерегайтесь мошенничества

Количество случаев перенаправления на мошеннические сайты и кражи финансовых данных растёт! Ниже представлены простые советы, которые помогут вам выявить факт мошенничества и избежать его:

Электронные письма и SMS: 

  • Fairo не осуществляет рассылок электронных писем и SMS сообщений с предложением принять участие в розыгрыше призов и не делает запросов на перевод денежных средств. Если вы получили подобные электронные письма или смс-сообщения, не открывайте их и не переходите по указанным в них ссылкам. 
  • Проверяйте подлинность отправителя – вся корреспонденция Fairo может быть отправлена только со следующих адресов: info@sf.fairo.com.ua или noreply@sf.fairo.com.ua

Web-сайты: 

  • Если вы были перенаправлены на какой-либо сайт или приложение по ссылке из письма – убедитесь в подлинности сайта. Проверьте URL – действительно ли вас перенаправили на нужный сайт. Например, URL официального сайта Fairo https://www.fairo.com.ua/. Также убедитесь, что вы используете безопасный протокол коммуникации – в начале URL будет указано «https://», а не «http://».  
  • Обратите внимание, соответствуют ли предоставляемые вами данные целям их обработки. Fairo никогда не запрашивает предоставления банковских данных, не предназначенных для посторонних лиц (CVV-код, пин-код карты и т.п.)

Вы можете сообщить о подозрительных письмах, текстовых сообщениях или звонках в службу поддержки клиентов Fairo по адресу support@fairo.com, телефону 0800500033 или воспользоваться онлайн чатом на нашем сайте www.fairo.com.ua.


Beware of possible frauds

Redirection to fraudulent sites and financial data theft are on the rise! Here are some tips to help you identify and avoid these scams in order to prevent fraud:

Emails and SMS: 

  • Fairo will not email you to participate in a prize draw, or ask you to transfer money 
  • If you received such emails or sms messages, do not open them or follow the links provided
  • Check the authenticity of the sent addresses - all Fairo correspondence comes from info@sf.fairo.com.ua, or from noreply@sf.fairo.com.ua

Websites: 

  • If you were redirected to any site or app from an email, be sure to check the authenticity of the site.Check the URL to see if you were actually redirected to the correct site. For example, the URL of the official Fairo website is https://www.fairo.com.ua/. Also, make sure you are using a secure communication protocol - the URL will start with "https://" and not "http://". 
  • Please pay attention to whether the data you provide correspond to the purpose of the processing and check the originality of the site / application.
  • Note, Fairo website never requests the provision of banking data that is not intended for third parties (CVV code, card PIN code, etc.) 

You can report suspicious emails, text messages and calls to Fairo Customer support at support@fairo.com.ua.

Ви на відстані дотику до безтурботного життя з Fairo

Почніть свій безкоштовний двомісячний
період зараз